fredag 19 februari 2010

Coaching!

Jag älskar det, coaching! Tänk att få prata med någon som ställer rätt frågor och leder en in i de mest oanande tankegångar och nya helt otänkbara möjligheter öppnar sig. Jag har funderat på det ganska länge det där med personlig coaching, men undrat vad det egentligen kan bidra med. Man är så bra att investera i sig själv på annat sätt, mat, vin , kläder, feelgood av olika slag. Men mina egna tankar och min egen personliga utveckling har jag inte funderat över på det sättet. Nu kom det dock ett erbjudande från jobbet och om några veckor ska jag under 5 tillfällen få träffa min personliga coach, hon anar inte vilka förväntningar jag har på henne. Jag förväntar mig att hon har svaret på livets stora frågor och hur jag ska lösa dem, alltfrån hur jag kommer vidare i karriären till hur man får tid att få nyttig och inspirerande maträtter att stå på bordet kl 17 när man kommer hem 17.30. Självklart kommer jag delge er alla svar :-) Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar