fredag 26 februari 2010

Ingen gör det som Tommy

">

Ibland är inte allt som man förväntar sig, som att jag är en idol av Tommy Körberg. Det finns mycket att säga om honom som person, men just den biten är ointressant för mig. Jag har alltid hyst stor beundran över hans sångröst och det som toppar låtlistan är naturligtvis Anthem. När han spelade Chess tidigare i Stockholm, bokade jag naturligtvis biljetter och längtade efter att äntligen få se honom live. Men, naturligtvis var han sjuk den dagen och ersattes av Dan Ekborg. Jag har grämt mig lite över det där. Men, nu har jag bokat biljetter till hans föreställning på Rival den 30 mars, och en säker källa har informerat att Anthem kommer att sjungas. Tills dess rekommenderar jag en titt på länken ovan! Ingen gör det som Tommy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar