onsdag 24 februari 2010

Rätt inställning

Så var det gjort, första dagen i vårt nya "kombinera vardagen med jobbet liv" och det funkade utmärkt! Barnen är helt opåverkade och vaknar lika underbart positiva som man kan önska sig. Och gör man inte saker värre än vad dom är, så blir livet ganska enkelt. Allt handlar ju om inställning, positiv energi smittar av sig. Kramar till dagmamman Mia, som med 35 år i branschen bara ser möjligheter och bidrar med rätt inställning till min egen vardag.

Sen sist har vi hunnit med många mysig tillställningar. Tjejmiddag på Vurma med utgång på Vassa eggen, så trevligt ställe. Jag kände mig inte för ung och inte för gammal, stil helt i min smak och väldigt goda drinkar, tack K för en mysig kväll. Sedan var det 30 årsfest och ett ganska tungt slut på helgen, förstår inte hur man har tappat orken de senaste åren. Igår hoppade jag över träningen till förmån för en jobbmiddag på Kungsholmens godaste libanesiska restaurang, Tabbouli. Fantastisk mat, underbart vin, lovely helt enkelt med en lätt eftersmak av vitlök idag. Å i helgen väntar något alldeles speciellt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar