torsdag 23 september 2010

Kärleksbubbla

Hej vänner,

Den här torsdagskvällen är så väldigt välkommen. Känner fortfarande av svallvågorna av vår resa, har nog inte riktigt landat i vardagen ännu. Jag drömmer mig fortfarande bort bland NY:s gator, känner mig lite jättläggad i huvudet och kan inte se mig mätt på de två små underbara barnen som jag känslomässigt varit borta från en hel evighet. Förstår inte vilka känslor som väckts till liv, för kan inte nog pussa, krama och tålmodigt förhandla med de små liven, nu har det trots allt gått 4 dagar sedan vi kom hem. Kanske har den trista vardagsmamman stannat på andra sidan atlanten... Jag älskar denna kärleksbubbla och hoppas att den stannar länge!

I morgon är det freeedag och jag ser fram emot helgen. Vi börjar med att sälja sängen i morgon kväll. Äntligen blir vi av med ekstommen och gör plats åt en egensnickrad Josef Frank gavel, lovely!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar