torsdag 2 september 2010

Najlons

I morse var det riktigt kallt! Redan vid promenaden till brevlådan (5 meter) insåg jag att jag behövde klä mig redigt för att inte frysa på väg till jobbet.

När jag sedan stod framför garderoben och inte hade NÅGONTING att sätta på mig, så föll ändå valet på kjol. Jajamen, det var bara att rota fram förrådet av nylonstrumpbyxor som hamnat allra längst bak på hyllan. Till lille C:s stora glädje drog jag på mig dessa erotikdödare och var ganska nöjd med dagens outfit. (C tycker att det är ett fantastikt påfund det där najlons, mamma har strumpor fast man liksom ändå kan pilla mellan de synliga tårna, kul om man är 1,5 och omåttligt nyfiken :-) sötis!)

Under resten av dagen har jag ångrat mitt val av strumbyxor. Det är verkligen inte bekvämt och absolut inte snyggt med solbrunsfärgade strumpor. Dessutom har temperaturen stigit under dagen, så mina najlons känns helt överflödiga. Imorgon får det bli byxor eller klänning med leggings!




Usch för strumpbyxor i solbrunsfärg!

Med detta önskar jag en underbart solig och nylonfri torsdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar