onsdag 15 december 2010

Vab och Rot

Hej kära bloggisar. Har ni tänkt på att det är jul snart, det har gått mig lite förbi och nu knackar snart tomten på dörren. Vad hände egentligen, jag som älskar julen måste försöka hitta stämningen och fixa med allt som man bör innan jul. Inte en enda julklapp har köpt ännu, så i år hoppas jag lite på att tomten kommer på riktigt ändå...

Idag har jag vabbat för lille C som hostar sig igenom livet just nu, stackars liten. I morgon hoppas vi ändå på dagis, för vår minsting börjar längta efter sina kompisar nu.











Trots en hel del jobb idag, så hann jag och C med att mysa och läsa oändligt antal sagor, och han liksom jag vill ha ljus och mysigt när vi läser.

Det går framåt med vårt arbetsrum, lite rotavdrag här och lite tapetsering där, så poff är rummet nästan färdigt. Efter några tolvtimmarspass i helgen och lite snickarhjölp i veckan så är de nu bara inredningen som fattas. Före och efter bilder:




































Glatt och inspirerande, precis som vi vill ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar