tisdag 1 februari 2011

Oplanerade planer

Jag har en viss förmåga att alltid vara så långt fram i mina tankar och i min planering. Och ja, såklart vet jag att det inte bara är jag som har den förmågan. Men visst är det underligt hur man kan befinna sig och tänka igenom situationer i detalj som ligger flera dagar bort. Ibland går det så långt att man nästan känner att situationen eller händelsen är passerad och avklarad trots att det fortfarande är en vecka kvar till den verkligen ska ske. Ibland är det bra att vara planerad, men jag har lovat mig själv att vara lite mer i nuet och försöka att vara mer just-för-stunden-orienterad.

Imorgon är det utbildningsdag och jag ska få lära mig allt om redigering av olika typer av websidor. Jag kom på mig själv att planera dagen i morgon, men icke. Jag kan ingenting om webredigering och är därmed helt oplanerad inför morgondagens prövning. En blank onsdag ska fyllas med innehåll, och jag vet inte hur eller med vad, lovely!

Vad jag ändå vet ska hända, är att jag ska prova denna lilla vårpalett från smashbox!



Min oplanerade onsdag är helt klart välkommen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar