söndag 13 februari 2011

Rally i Värmland

Jag slutar inte förvånas över mina konstiga val de senaste veckorna. Halvmaran och nu det här. Trots att jag är överröst med jobb som skulle varit färdigt helst i går så har jag spenderat veckoslutet i Värmland, i Karlstad, i skogen, med fyra andra tjejkollegor, bland karlar och motorer. I torsdags och fredags besökte jag svenska rallyt. Jag är glad att jag tog mig den tiden!












I dom djupaste värmlandsskogarna har vi varit och blivit en erfarenhet rikare. Svenska rallyt är inte alls något jag bara zappar förbi på sporten längre. Efter att under två dagar fått vara med och ta del av detta maskineri så är jag lite tagen. Vilket enormt evenemang och vilka underbara människor som är så totalt hängivna sitt intresse.

Eftersom min arbetsgivare sponsrar Petter Solberg så fick vi möjlighet att träffa honom, hans familj, få vipbiljetter, vara med och uppleva hur racingteamet jobbar. En upplevelse som jag förstått står högt upp på önskelistan hos många män, karlar, killar och gubbar.

Vi var en farcinerad om än mycket utstuderad grupp tjejer som flanerade runt i Värmlands skogar detta veckoslut.

Väl hemma möttes jag av mina tre finaste och en helt underbar vinterhelg. Om vintern nu tänker hålla i sig, så är det helt ok om den gör det på det här sättet.




















Under den här snöhögen finns mina vårlökar! Det är bara en fråga om tid!

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar