tisdag 31 augusti 2010

En glädjens tisdag!

Idag är en bra tisdag! Sista veckan av lille C:s inskolning och allt går enligt plan. Han äter, sover och trivs på dagis och jag är lugn och trygg med den vardag som komma skall. Den här veckan delar mormor/morfar och farfar på hämtningar och lämningar. Jag får återigen lyfta på hatten till deras ära för att visa vår tacksamhet, vi och barnen är väldigt lyckligt lottade.

Inte nog med att allt har gått så bra med småkillarna. Just nu tycks hemligheternas hemlighet ha en tendens att hagla runt omkring mig. Jag är överväldigad av glädje och önskar våra älskade vänner lycka till!

Denna glädjens tisdag ska såklart avslutas med träning. Tyvärr är det inte dansstep på tisdagar längre :-( utan vanlig step. Jag ska göra mitt allra bästa för att svettas som en tok ändå!

Love!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar