måndag 17 maj 2010

Lycka är...

Att sitta med en kaffe i handen tillsammans med grannen på muren utanför huset och njuta av kvällssolen och värmen medan barnen leker på gården. Den främsta anledningen till att man bor så här i radhuslänga kan sammanfattas väldig bra med just dessa kvällar och härliga sommarmånader. När solen sänker sig njuter vi av vår fina altan som vi hoppas ska bjuda på många mysiga kvällar några månader framöver. Vi har köpt ett gigantiskt parasoll som ska skydda oss från den värsta sommar värmen, sp nu börjar vi bli reda att möta den underbaraste av årstider.

Det påminner mig också om mindre skojiga saker som att prova ut bikinin och de tighta små sommarklänningarna i garderoben. Jo, jag måste ta tag i det där. Kan inte komma i mina solkiga, solblekta och utmattade bikinis en sommar till. Det är verkligen inte min starka sida det där med kläder, men jag har hittat lite fint i HM katalogen som jag nog skulle kunna tänka mig att fånga solljuset i på stranden i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar