onsdag 5 maj 2010

Vardagens pussel och pyssel

Välkommen onsdag!

Veckorna rusar iväg och jag hinner inte riktigt med känner jag. Våra vardagar är så uppstyrda att det inte finns tid för spontana aktiviteter eller ändrade rutiner, det gör att veckorna bara rusar på och helgerna blir ett alldeles för kort andningsrum. Men, jag tycker ändå att det går väldigt bra med hämtningar, lämningar, jobb, träning, mat, tvätt och alla andra tusen måsten. Jag vågar inte ens skriva det, men barnen har varit friska väldigt länge nu och det är jag oändligt tacksam över. Det tillsammans med hämtning och lämningskooperativ och snälla mor och farföräldrar, bidrar till en hållbar vardag för alla och gör att det lilla vardagspusslet går ihop.

ÅÅÅÅÅÅ så fina mina Mårbackor blev i förnstret. Vårt köksfönster ser nu ut som ett bullmormorsfönster, men inga kommentarer från min man. Risken finns att han inte ens uppmärksammade dom i morse, vi får vänta och se till kvällen om det kommer några uttalanden om dessa rosa nykomlingar.

Trött men väldigt laddad gjorde jag min coachläxa igår kväll efter träningen. Med en stor portion självförtroende, vässade armbågar och nekade tristotankar genomförde jag första steget till min nya perfekta framtid. Vi får väl se vad det ger.
Love och ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar