torsdag 3 juni 2010

Coachen- the final

Så har jag då blivit godkänd av min personliga coach, she likes me, för hon gav mig godkänt, med beröm. Hon tyckte till och med att jag förändrats under tiden vi träffats, kan det verkligen vara sant, jo kanske ett bättre perspektiv på saker och ting.

Så här sammanfattar jag min coach:
- lite trevande i början, jag visste riktigt vad jag kunde förvänta mig och hon visste inte vem jag var.
- andra tillfället rasade mina fasader och vi kunde sätta upp problem och målbild.
- jag får ett annat förhållningssätt till utmaningar och gör saker jag annars tyck var lite obekväma
- mina mål omformas och mitt sunda förnuft får styra. Coachen tar ner mig på jorden och ber mig fundera på vad som är viktigt i livet
- jag är en något bättre människa med klara, högt uppsatta mål, men med en realistiskt väg dit. Jag kommer ta mig an saker på vägen som jag förmodligen skulle ja tagit en genväg förbi om jag inte träffat coachen.

Jo, det har varit väl investerad tid. Jag är glad att jag la den tiden på mig själv och lite rannsakning!

Snart är det fredag! Stackars lilla c ligger med hög feber och jag och M sitter och jämför viktigast kalendrar. Vi får väl se vem som vinner :-)

Love




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar