onsdag 16 juni 2010

Slutspurt

Just nu är jag så oändligt trött. När min iPhone väcker mig på morgonen känns det som ett litet skämt. Kan det vara så att min inbygda klocka är inställd på semester? Det är några futtiga veckor kvar, men oändligt mycket som måste vara färdigt. Och jag lämnar inget ogjort på skrivbordet när det är dags för ledighet, clean desk all the way... Jag tror att jag med hela kroppen känner att det är nära nu. Nu gäller det att bita ihop och köra på hela vägen för att sedan, med öppna armar, ta emot min kära familjs mycket välbehövliga semester. Tid för lata och spontana dagar utan stress och bestämda tider.

Tills dess suger jag ut allting som kan ge mig extra energi. Idag kom en efterlängtad bok med posten. Inredningsboken från Styleroom med många tips och idéer inför vårt kommande bibliotek, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar