fredag 4 juni 2010

Delad vabbvårdnad

Vår lilla ettåring hade en besvärlig natt med feber och otaliga nezerilsprut. Så går det när mamman i huset, det vill säga jag, skryter om friska barn!

Jag fick i alla fall lite sovmorgon och en väldigt mysig stund med båda killarna, utan den vanliga morgonstressen. Vi lämnade G på dagis och sedan gick C och jag till parken en stund. En härlig förmiddag i solen fick vi innan det var dags att packa ihop för att möta upp pappan inne i stan. Delad vabbvårdnad fick det bli idag, halva dagen på jobbet och halva hemma. Funkade utmärkt! Jag blir så sjukt effektiv dessa dagar, så nu kan jag ta helg med gott samvete!

I morgon blir det jag och grabbarna, eftersom M ska på Svensexa. Vi får väl se vad vi hittar på, måtte solen lysa på oss!

Ha en underbar helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar