fredag 12 november 2010

Jag älskar Olle!

Det är något visst med Olle och hans fru Olga, jag har trånat efter dessa tu i flera år, men mitt sunda förnuft har stoppat mig. Nu börjar jag tro att det inte är så sunt längre. Det som ger feelgood och härliga känslor ska man ha mycket av och är inte dom här tomtarna höjden av båda dessa:






Julen är liksom nedstoppad i en 80 cm hög filttomte. Den strålar jul och värme som ingenting annat. Dom här tomtarna från Åsas handelsbod i Småland får mig att känna den där härliga juliga feelgood känslan. Det bästa jag vet i julhandeln är att gå ner på inredningsavdelningen på NK och titta på dessa fina tomtar. Kanske inte i år, men till nästa jul då kanske...

2 kommentarer:

  1. Slå till vettja. Pengarna är ju inte värda något förrän de används :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, slå till :)De är sååå söta Kram /T.B.E

    SvaraRadera