fredag 26 november 2010

Vilken underbart härlig vintrig fredag! Stora snöflingor som sakta faller ner från himlen och så lite lagom kallt ute. Man kan inte annat tycka att snön är mysig och ganska välkommen. Snart är det december och det gör inget om vi börjar vintern lite tidigare än förra året och därmed också slutar den lite tidigare...

Men för att klara mig fram till dess, så har jag införskaffat mig det största skorna jag någonsin haft, alltså fortfarande strl 37, men kollosalt enorma från utsidan sett. Dessa ska hålla mig varm heeeela vintern, även om den behagar hålla i sig länge!




Nu lägger jag en intensiv vecka bakom mig och ser fram emot helgen. Tjuvstartade lite med en tidig eftermiddag från jobbet, hem och avlösa barnens mormor som så barmhärtigt har tagit hand om våra killar idag.

Nu tar vi helg, gör lite adventsmysigt och välkomnar ljusa december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar