fredag 19 november 2010

Skum

Det har blivit en del juliga inlägg här på bloggen på sistone, och lite med all rätt, för julen och dess delikatesser måste man börja med i tid, annars hinner man liksom inte tröttna. Så här kommer dagens juliga godisfavorit som man nu kan köpa i affärerna!










Skumtomtar!!! Dessa är försvinnande goda och självklara som tilltugg vid egentligen alla typer av tillfällen, det finns nog ingen gång som en skumtomte känns helt fel, love it.

Jag fick en julig inbjudan igår också, favorit i repris, julbord på Gondolen! Jag har hunnit smaka mig igenom en del julbord på olika ställen, men inget är som Gondolens. Så, jag tackar för inbjudan och har redan börjat strecha byxorna!














Uppepå allt detta så är det fredag, en väldigt varmt välkommen sådan! Längtar efter en lång helg med mina bästa. Ett stort grattis till finaste F och J som igår fick sin tredje lilla skatt, tre friska barn, då är man väldigt rik!

Love!

1 kommentar:

  1. Tänk jag har också älskat dessa tomtar i alla tider. Kan det möjligen ligga i generna. Vem har inte varit på rean efter och roffat åt sig några. Konstigt att det finns några kvar då.

    SvaraRadera