tisdag 9 november 2010

Tabata+jag = träningsvärk

Så kom jag äntligen med på detta omtalade träningspass, jag har provat Tabata. Japp, några fåniga vikter, mattor och stepbrädor i en cirkel och en skräckinjagande instruktör var allt som behövdes för ut att utplåna all min energi.

Jag vet inte hur ni känner er efter ett riktigt jobbigt träningspass, men för mig är det när jag är så där skönt trött och musklerna känns superstora. Så känns det nu, men känslan av mina stora muskler sitter inte där jag trodde att jag hade muskler. Jag vet att detta är början på några riktigt hemska träningsvärksdagar! Passet var jobbigt, men innehöll bara enkla övningar som var lätta att genomföra. Ett pass för gemenman med andra ord, till och med för dom som inte riktigt vet var musklerna sitter! Väl värt ett besök.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar