måndag 23 augusti 2010

Three weeks to go...

Idag är det precis tre veckor kvar till vi åker till NY, lovely är bara förnamnet. Jag håller på att ordna en väldigt trevlig överraskning till min man, men jag tror att han tjuvläser bloggen, så jag får berätta sen!

Helgen har varit en härlig blandning av fest och romantik. I lördags hade vi äran att få gå på sommarens tredje bröllop, det mellan Hanna och Daniel. De hade valt en underbart romantisk sjötomt på Ingarö för denna speciella dag och löftena byttes på den nybyggda bryggan i sällskap av ca 60 gäster. Solen visade sig under hela vigselakten och strålade i kapp med brudparet och deras följe som bestod av en bestman och inte mindre än fem rosa karameller till tärnor (vet ni jur man böjer tärnor i plural? Enligt brudens far, tärningar! Inget öga var tort när en av tärningarnas kille spelade och sjöng den romantiska sången Hallelulja ensam med en gitarr på bryggan.
















En bedårande brud!

Efter en hård natt för somliga (inte jag, jag fick äran att köra hem min man) var det bara kliva upp och förbereda gårdagens födelsedagskalas för mr. M. Bullar och morots cup cakes var beställt och bakades av mrs. husmor light!

Det blev en väldigt mysig avslutning på helgen med fika tillsammans med de närmaste och allra käraste!

Ny vecka, nya utmaningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar