lördag 14 augusti 2010

Vi drar...

Imorse låg jag i sängen och undrade hur jag skulle få denna varma och underbart soliga dag att gå med två små badsugna småkillar. Pappan skulle på svensexa, vilket innebar att jag och killarna skulle ha en mysig mamma-sönerdag. Att åka själv till en badstrand med två icke simkunniga yrväder var det icke tal om.

Jag ringde till landet och undrade om vi var välkomna, det var vi. Sagt och gjort, jag packade ihop det nödvändigaste, satte killarna i bilen och drog iväg. Och vilka otroligt väl investerde mil det var att åka!

Vi har haft en underbar dag på stranden och barnen är som små betande kalvar. Strosar runt i gräset och är allmänt nöjda. Efter en ganska marig första jobbvecka, med ledsna dagislämningar och gråtande barn, kändes det som ett bra val att lämna stan om så bara för ett par timmar.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar