lördag 27 mars 2010

Dimonds are a girls best friend

Så var det äntligen lördag! Innehållande sovmorgon (för mig), stackars M var uppe redan vid 04.30. Men imorgon är det jag som är uppe med tuppen! Vi har hunnit med förmiddagsmys, lunch och en sväng i centrum där jag fick titta på en diamantring att skriva in mina älskade söners namn i. Lovely, jag glittrade i kapp med alla diamanter i butiken, men bestämde mig för en ring som kommer passa perfekt ihop med förlovnings och vigselringen. Jag är verkligen materialist när det kommer till smycken och glim glam, älskar när det blänker. Så snygg kommer den att bli!



Vi lyckades också med konststycket att köpa en kostym till Mattias med två små killar springandes in och ut ur provrummen och runt i affären. Men snygg blev han och jag lyckades lura på honom ett bara röda chinos också, dom satt som en smäck och kommer bli riktigt snygga till sommaren.

Nu ser jag fram emot en lugn och mysig kväll. G hade feber igår och sov från 14.00 till kl 07.00 i morse. Vaknade frisk som en nötkärna, tänk vad lite sömn kan göra. Men, såklart blir vi tvugna att ikväll ta igen "fredagsmuset" som han sov över igår. Härligt lördagsmus med familjen med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar