torsdag 18 mars 2010

Tankar om andra

Idag har jag haft en dag utanför kontoret, jag har hållit utbildning för 120 st glada människor på en av marknadens största bygg kedjor. Man får tänka till lite extra när sånna uppdrag ska genomföras. Själv sitter jag oftast och funderar på föredragshållaren när jag är på utbildning, brukar tänka de mest knasiga tankar, undrar vad han/hon åt till frukost, titta på typiska ticks som är återkommande, fundera på livsstilen och privata förhållanden. Det är så spännande att fantisera sig bort och tänka sig in i andra människors vardag. Så, varför skulle inte andra tänka så om mig? Det var bara att tänka till i morse, inte för business inte för casual, inte för sminkat men ändå synas, och så försökte jag såklart uttrycka mig utan ticks och med tydligt budskap. Tror att jag lyckades, det blev en bra dag och många roliga möten.

Imorgon är det FREDAG och våra kära föräldrar kommer på middag, det blir en trevlig inledning på helgen. Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar