måndag 19 april 2010

En härlig måndag med massor av sol! Solen liksom smittar av sig på varenda liten kroppsdel, det är nästan fånigt enkelt att vara glad en dag som denna. Den började dessutom väldigt bra med två glada barn i morse. G fick ta sin nya röda cykel till dagis och mamman som alltid går 10 meter före hängde idag som en vante efter sin son, åsså kom jag i tid till bussen till på köpet.

Jag har hittat en sån urgullig site med barn grejor: www.oskarellen.se tror att jag måste köpa en aktivitetskarta till G, då kan jag passa på att lära mig ett och annat också!

Idag har jag även gjort slag i saken och börjat planera en viss fylla-år-och-ganska-jämnt-fest. Mitt enda krav är att det ska vara rosa genomgångende som färgtema och en stor mega rosa prinsesstårta som efterrätt. Vi får väl se om mina önskningar uppfylls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar