torsdag 29 april 2010

Det som sker hos frisören, stays there!

Igår var en sån där dag när man känner sig som en ny människa. Jag var hos frisören och tog hand om mitt stackars hår, det var ganska torr och risigt. Men undebara Nina kan nästintill trolla och jag lämnade salongen med en fluffig, blond och välmående frisyr. Man känner sig så fin när man just är nyfixad, men det måste vara något magiskt med frisörsalonger, för det som sker och skapas därinne kan inte återskapas någon annanstans.

Den verkligheten hann i fatt mig redan vid första spegelbilden i morse. Ok, vad gör jag nu då? Piffa, puffa och spraya lite, men nej, det gick inte att återskapa Ninas mästerverk från gårdagen, synd. Men, den blonda fina färgen kan ingen nattsömn i världen ta ifrån mig. En riktigt uppiggande sommarfärg.

Love blondie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar