onsdag 21 april 2010

Coach del 2

På väg hem efter en avklarad mittwoch!

Andra mötet med coachen genomfört, jag fick en guldstjärna för att jag gjort mina läxor ordentligt. Härligt när någon står med piskan och talar om vad man måste göra, precis som i skolan. Men, jag kan känna att motivationen är något högre nu! Det är fantastiskt skönt när någon säger till mig vad jag konkret måste göra till nästa möte, det är så annorunda mot vardagens andra måsten med ansvar, kreativitet, resultatmål etc. Svart på vitt bara, DO IT!

Nu har jag några saker att göra till nästa gång, spräcka några invanda nejmen-inte-kan-väl-jag mönster och istället anta utmaningen.

Men, innan jag antar några extra vaganta och superspännande utmaningar ska jag hämta min högt efterlängtade ring. Den ska pryda mitt vänstra ringfinger och vid sidan av min vigselring alltid påminna mig om det allra viktigaste i livet, min familj och mina älskade älskade killar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar