tisdag 13 april 2010

Aprilbarn

Så var också tisdagen överstökad, med dagmamma, dagis, jobb, allt-annat-man-ska-göra och så träningen så klart! Härligt var det i dag också!

Den här veckan har min käre make slutat äta godis, why? Vem ska jag nu fredagsmusa mitt fredagsgodis med? Jag får helt enkelt dela en Palle Kuling påse med G, förhoppningsvis bjussar han på några bitar. Min tanke för att hitta en kompromiss är att jag lägger in ett lunchträningspass på fredagar, då kan jag med gott samveta fortsätta med några bitar godis på fredagskvällen och samtid bidra med lite sympati med min M.

Just nu har vi en väldigt full agenda i vår familj. Så är det varje år den här tiden. Poff säger det när våren kommer och almanackan är proppfull flera helger framöver med otaliga födelsedagsfikor. Halva släkten fyller år och väldigt många kompisars barn också. Idag fick jag svaret varför det är just så. Det är bara att räkna baklänges. Närmare bestämt 9 månader och poff så hamnar man kring midsommarhelgen! Så kära vänner jag vet vad ni gjorde förra sommaren...

Ha en underbar fortsatt tisdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar