onsdag 28 april 2010

Lyckliga jag!

I går kväll fick jag en sån där skön känsla av totalt lycka. Jag kände mig som världens lyckligaste mamma och fru. Tänk att få ta del av en vardag där alla man älskar mår bra, där barnen får vara med sin far- och morföräldrar varje vecka, där det finns vänner som insperera och bidrar till så mycket glädje, jag kan träna några dagar i veckan, njuta av livet i ett 70-talsradhus i förorten utan farliga bilvägar, ha ett jobb som jag trivs med, får leva med en livskamrat som jag delar allt detta med. Japp, jag är lycklig jag.

Pricken över i:et var såklart dansstepen, härliga underbara träningsdag! Man är så totalt slut och full av ny energi. Nu är det jag som ska sätta kniven mot strupen och se till att fixa ett till träningspass i veckan, fredag lunch nu är det bokat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar