torsdag 1 april 2010

Nu håller vi tummarna

Torsdag, skärtorsdag!!!

Idag är början på en bra helg, det känner jag på mig. Trots regn, sjuka barn, G har öroninflammation och C har hög feber. Men, det mesta tyder på att solen kommer att visa sig i helgen och desutom är det långhelg med tid att träffa alla kära släktingar över god mat och mysiga aktiviteter. Så, nu håller vi tummarna, ett ständigt intag av nässpray och alvedon och hoppas att barnen är friska till i morgon.

Eftermiddagen kommer att hållas kort på jobbet och istället tillbringas med G som så gärna vill gå påskkärring, självklart! Min gamla kjol, en scarf och min finaste kajalpenna har han redan sett ut för ändamålet.

Och, den stora frågan är så klart hur Tommy skötte sig. Tommy är alltid Tommy, men inte hade jag förväntat mig att det skulle vara så bra. Över alla förväntningar sjöng han mina favoriter en efter en och visade vilken världsartist han är. Det blev en väldigt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar